دردناکه ...


khaterat

 درد ناک است کسی را عاشقانه دوست داشته باشی 

اما اون برای دیدن قلبت میخواد 

دکمه های لباست رو باز کنه 

دردناک است...

چقد دردناکه وقتی تو با تمام احساس 

میری تو آغوش کسی که دوسش داری اما اون فقط به هوسش فکر میکنه 

وقتی تو به عشق اون فکر میکنی و دسشاش رو میگیری 

اون از روی هوسش لبات رو میبوسه 

تو تنها به اون فکر میکنی و عشقت جلوی چشماته 

اما معلوم نیس اون جای تو کی رو میبینه یا به کی فکر میکنه

تو با خودت میگی این مرد فوق العاده فقط منو دوست داره منو در 

آغوش میگیره اما اون با خودش میگه این دختر که الان تو بغل منه

معلوم نیس دیروز در آغوش کی بوده اون دختر خوبی نیس

تو با احساس و عشق باهش حرف میزنی اما اون فقط به 

فکر سواستفاده از تویه

یک پسر نمیتونه بوسه ی از روی عشق رو درک کنه 

و فقط میگه همه ی بوسه ها از روی هوسه...

 

 

کی با نظر من موافقه؟؟؟!؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

asma
ساعت15:12---4 شهريور 1392
س. ایولا خیلی خوب بود . لینکی نفس خواستی بلینک

حکیم
ساعت15:50---25 مرداد 1392
سلام.حکیم هستم.ازاینکه به وبسایت/باچشمان بیدارعاشق شو/سرزدی و نظردادی ممنون.میگم نفیسه خودمونیم وبسایت تو خیلی بهتره وجالبتره .خوشم اومد.راستی این عکسی که برای مطلب[چه دردناکه]گذاشتی خیلی خفنه. موفق باشی .اگه میخوای تبادل لینک بکنیم من موافقم.کافیه عنوان وآدرسی روکه میخوای بدی تالینکت کنم. بازم سرمیزنم.مرسی

zohreh
ساعت13:35---24 مرداد 1392
واقعا باهات موافقم پسرا احساس ندارن منم مثل خودتم كاش درك كنن احساسم ونو
پاسخ:من درکت میکنم اگه نیاز به هم صحبت داشتی من هستم


مهران
ساعت17:54---23 مرداد 1392
منم از وبلاگت خوشم اومد لینکت کردم با اسم عاشق پیشه توهم دوس داشتی و موافق بودی منو لینک کن

...
ساعت17:20---23 مرداد 1392
نمیدونم
چون تجربشو ندارم
ولی بیشتر از رو هوسه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 مرداد 1392 13:15 |- naficeh -|

ϰ-†нêmê§